full av energi, men inte till att göra läxa..


känner mig riktigt pigg men tanken på att skriva klart hälsodagboken gör mig deprimerad. orkar inte =P
har läst igenom bloggen, precis denhär dan förra året så var det lov å jag hade feber tydligen haha ;)
.
har en fullspäckad helg,
fredag: skola-följa mamma till falmark å hämta johan- käka på olanders- följa mamma på stan å köpa vinterskor- träna/ fara till emilia (beror på när friskvårds stänger)
lördag- jobba- övningsköra
Söndag- jobba - förhoppningsvis träna -övninsköra
.
blir skönt med lov nästa vecka vi får 11 dagar ledigt :) fasst vi har skola måndag efter lovet men sen är vi lediga två dagar till :)
.
Feel me like a fingertip fa-finger tip, fa-finger tip
my life be lika ooh aah
har fastnat på den låten, förstår inte vart jag fick de ifrån?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0