Mätt :)


tjo!
de blev stekt fläsk å stuvade makaroner:)
bra med nånting gott när man är superhungrig ;D
.
har tränat fredag,lördag,söndag. är slut i kroppen =P men träningsverken var värst igår =P
vilar idag å så kör jag imorrn igen :) har börjat komma in i "rytmen" nu ;) känns inte lika tungt att fara dit ;)
.
har beställt löshår med emilia också :D så det lär väll dyka upp i slutat på veckan eller nästa vecka :)
.
körningen idag gick väll sådär =P jäkla tjat om att inte hålla kopplingen igenom korsningen! =P
fick i "läxa" å träna på de haha ;P
ska försöka mig på att göra repetitionen ikv, får väll se hur de går ;P
.
nu ska jag ialf  hopppa in i duschen:)
lägger in bilder från bågskytte osv sen , hejjs!

Kommentarer
Postat av: Cissi

var gärna med i min dagens blogg tävling! :)

2010-10-25 @ 18:22:39
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-10-25 @ 18:43:49
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0