Tisdag


halloj :)
.
får frågan hela tiden "ska du på station på fredag? neej justja" så himla surt å fylla år helgen efter!!..
men men .
har vart en seg dag=P fick för mig nå cp i morse, vaknade kl 7 å ba titta på klockan sen somna jag om å sen kom christina in 25 över ba: ska inte du på skolan?  fail! hade 5 min på  mig att käka,packa å klä mig osv ;P
men jag hann ialf :)
.
imorrn äre sovmorgon<3 funderar på om jag ska träna före eller efter skolan? har lektion mellan halv tolv och ett =P
men kommer vara i stan kl 10 pga cp bussar;P men om jag känner migsjälv rätt så blir det efter (A)
.
nu ska jag nöta vidare på lite körkortsteori sen kanske se nått på datorn, hejjs!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Va gärna med i min dagens blogg tävling om du vill! :)

2010-10-26 @ 17:59:51
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Wararat

Hallu, läget? :)

2010-10-26 @ 18:09:59
URL: http://noxea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0