Tisdag


tjo!
har varit duktig ikväll å gjort projektplan, ett bokbrev (typ en bokrecension) + skrivit i hälsodagboken :}
har inget mer i veckan som tur är :)
nästa vecka är lite värre.. två prov + nationella i svenska !
ska göra lite faser imorrn på körskolan innan jag ska till anton å väcka upp han, sen fara å träna :)
.
sovmorgon imorrn ^^ börjar kl 10 och slutar kl 1 :) å därimellan så blir de lunch på max, orkar inte blodpudding ..
funderar på att färga håret mörkt nu till hösten, gillar ju slingorna men nu har dom börjat växa ut å dom har blivit bleka å tråkiga=P
vilken färg ? den jag har nu (nedre bilden) eller mörkt?
tell me!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker du ska bli mörk igen :)

2010-10-10 @ 00:14:51
Postat av: Rebecka

Jag tycker du ser mognare, äldre och snyggare ut när du har som nedre bilden :D

2010-10-23 @ 23:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0