torsdag


fyyy.. orkar inte slask!
fick gå i sockar på skolan för att mina skor var dyngsura.!!!!!
så onödigt.
men samtidigt så är jag taggad på vinter men man glömmer som bort över sommarn hur kallt det igentligen är på vinter -.-
känner inte taggen för cykel orientering och konditions träning på idrotten imorrn !
blöblöblö
nu har jag neggat ihop.. ska inte göra ett skit i helgen, jag ska jobba och sova!
.
for till anton efter skolan å myste en stund, man får ju ta chanserna nu när han jobbar natt den knäppisen ;P
däckade typ på bussen hem å jag hade huvet mot sätet med de tippade som ner så de hängde så när jag klev av hade jag skit ont i nacken också =P
.
ikv blire plugg, plugg, å dator :)
hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0