tragisk


känner mig tragisk..
är ensam ikväll.. alla är ute på station å jag sitter här å ska snart gå och lägga mig ;(
länner inte taggen på fest nästa helg xP har lust å ba skita i alltihop! urs är negg.. men peppen kommer väll.
.
träffade iallafall min bror idag å hans flickvän johanna, vi käkade på olanders å efter de så gick jag å mamma på stan en sväng å köpte vinterskor till mig :)
.
inget löshår med posten idag heller.. hoppas på måndag då =P
imorrn å på söndag blire iallafall jobb, långa pass. men de sitter bra i kassan sen ialf ;P
grymt skönt med lov nu också :) ser fram emot alla presenter (A)
.
ska tvär kolla när jag börjar imorrn sen hoppa isäng, hoppas alla får en jävla skitkväll på station! nä skojja bara haha ;)  gonatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0