degdag


tjoo!
debatten idag var ju ganska intressant, man fick lite mer klarhet men ändå inte..
var somsagt media ansvarig så vi kommer kanske med i tidningen, å jag som i princip bara klev upp ur sängen och sprang till bussen i morse... vojne vojne.
efter skolan så for jag å träna, har mycke träningsverk så de blev mest kondition =P
hade bestämt med anton att vi skulle på körskolan vid typ två-tre, var klar på gymmet drygt två.
ringde anton, telefonen var av .. gick på stan i ösregnet å väntade å väntade å väntade..
gav upp kl 4.  blev uppringd kl 5, då hade han legat å sovit å stängt av väckaren i sömnen(?)
känndes ganska drygt, då hade jag hellre farit hem kl halv tre än å gått på stan med en tung väska i regnet.. + huvudvärk.
inte happy !
.
imorrn är jag tydligen ledig! :D men jag ska till tandläkaren kl tjugo i åtta .. typiskt.
måste till stan för å hämta packlistan till ammarnäs osv också =P hoppas då inte att det regnar imorrn !
nu blire ialf sängen :)
gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0