Fredag!


halloj!
sitter hemma en fredag kväll, tragiskt! men det är självvalt. ska jobba imorrn å imorrn kväll blir de full fart sen jobb söndag igen =P  kände för att ta en hemmakväll (A)
men något som känns lite tyngre är att jag har läxa i periodiska systemet osv tills på tisdag å jag har teori på måndag å jag har läxan kvar på skolan så det blir bara måndag kväll som jag har tid till att plugga ! kommer aldrig å gå..
.
fick inge samtal från eurosko idag heller =P ..
blö haha
ska in en sväng på stan imorrn innan jag jobbar, ska nog gå förbi å kolla läget ;P
.
har "bytt dator" idag också, fick antons gamla men den har bara stått å samlat damm tills idag då min bror installerade om windows osv på den så nu har jag den ist, det fattas bara ljud haha men de ska han pillra med imorrn :)
har från och med nu windows 7 hähä :}
aja nu ska jag borsta tänderna sen se en film på mobilen haha (kan ju inte se utan ljud på datorn =P)  sen sleep :)
skriver kanske imorrn ;D
hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0