kanske dags för uppdatering?


tjoho!
har inte orkat skriva, har inga bilder så då äre inge kul =P
i helgen så var jag ialf med emilia på fredagen sen med anton på lördagen .
haha kort sammanfattning ;)
igår så hade jag teori till kl 6 sen for jag å träna:) ska nog träna imorrn också, måste ju vara i toppform inför nästa vecka haha =P hittade en massa bra kläder att ha till vandringen :) har ganska fullt upp i helgen så jag måste typ packa i veckan å handla maten på söndag ;P just nu skulle jag behöva körkort så j*vla mycke!!
men jag jobbar på det ..
orkar inte att vi har så mycke i skolan samtidigt. min hjärna är överhettad.
.
imorrn blire inte mycke skola för vi ska ha debatt i aulan osv, men de är bra för då hinner jag både med att plugga teori på körskolan å att träna.
ska helst ha gjort c fasen tills på måndag ;P
.
åh jag hinner typ inte med mitt liv haha
.
*körkort
*skolan
*jobb
+ allt annat!
nån som vill hoppa in som stand in ett tag, snälla haha ?
.
taggar ialf helgen :) FL-fest på Leos på fredag å typ käka med Anton å hans chef osv på lördagen :)
.
ikv blire lugnt, gjorde bort ett prov idag så jag ska nog plugga lite körkort å småpacka lite till nästa vecka :)
.
hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0