let´s go all the way


hejhej!
halvdryg skola idag =P
sov ju hos anton å somnade typ aldrig igårkväll så det var väldigt tungt i morse.. försökte övertala han om att fortsätta sova men han var pigg ju som hade somnat som en stock igår så det var bara å ge upp å säga farväl till täcket sen i princip springa ut till bilen ! komme typ 5 min sent(A)
sluta kl ett å bussen gick inte förrns halv tre så jag gick på stan med thea som slog i knäet när vi hoppa ur bilen ;) så hon gick som en handikappad där ett tag haha ;D
.
har inte gjort mycke sen jag komme hem heller haha =P
fick sms av linn om gym imorrn å de låter ju bra, jag slutar vid två har jag för mig så :)
sen ska jag på ica å handla lite för de är jag och min bror som ska stå för middagen imorrn hähä de blir stekt fläsk, makaroner och löksås <3
.
i helgen blire jobb å kanske fest :) Antonprutt far ju till norge imorrn som vanligt när han e ledig så han ser jag nog inte förrns nästa vecka nån gång =P
.
väntar även på att dom ska ringa från eurosko nångång å säga att min sko har kommit !! börjar bli övervänt! haha ;)
<-- den dojjan! :)
hoppas att den passar btw, för nu har jag ställt in mig på att jag ska köpa den ju haha :)
men men nu ska jag försöka lägga mig tidigt, ska hinna duscha imorrn ;P
vi hörs, hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0