Lördag


hellu :)
komme hem från anton för en stund sen, råka ta lyckselebussen så den brummade förbi boliden så jag fick hoppa av bortanför å traska tillbaka haha..
.
igår så va vi å tränade på friskvårds sen plockade vi en himla massa äpplen å ägnade kvällen åt att skära upp dom i småbitar så antons mamma kunde koka äppelmos ! tycker inte ens om äppelmos men =P
.
har hunnit laga mat, damsugit rummet samt tvättar för fullt å klockan är inte ens halv ett!
uppe i ottan haha..
försöker under tiden att ändra beställningen på studentmössan men de går inte :S det står bara att ett fel har uppstått blabla är det så för nån annan också?
.
ikv ska jag vara med Emilia :) ett tag sen nu, men de går bajsdåligt med bussar så jag är i stan typ halv sju =P
.
ska typ lägga mig å se nått på datorn en stund nu ialf :) vi höres :)
.
två bilder från mindre roliga stunder i ammarnäs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0