Måndag


hejhej!
helgen blev helt ok :)
lite jobbig söndag men ;P
.
slutade halv två idag sen for jag till Anton ett tag för att sedan infinna mig på körskolan kl halv fem :S vi fick som "läxa" att vi ska ha gjort A&B fasen tills på måndag ! himmel! nu vet jag vad jag ska göra i veckan ...
efter teorin tog jag bussen hem å just när jag satt mig på bussen så får jag ett samtal från euro sko .. ska gå på stan å prova imorrn :)
sen ska jag nog träna å sitta på körskolan ett tag :)
.
orkar inte heller att jag ska kunna 20 grundämnen och förkortningen tills imorrn + grekiska siffror 1-10 .
1= Mono
2= di
3= tri
4= tetra
5= penta
6= hexa
7= hepta
8= oxa
9= nona
10= deca
där har ni dom om ni ville veta.
.
emilia lyckades ta bort alla mina bilder från min mobil från i helgen när hon skulle föra över dom på sin dator så jag har inga bilder att bjuda på förutom en från johannas blogg ;P
ser ialf glad ut.
nu ska jag plugga lite till sen sleep, senaste avsnittet av dumma true blood har inte kommit än så ..
hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0