Tisdag


hellu :)
jag ägnade altså hela kvällen igår till att plugga nk i tron om att jag hade prov idag men så var inte fallet.. har det på torsdag !
ska ialf plugga historia hela denna kväll, fetprov imorrn =( slutar ändå hyffsat tidigt imorrn så jag hinner nog med träning :)
fick good news om att jag slutar typ kl 1 på fredag istället för 4 :D men helgen ska nog mest bestå av plugg .
fredag -anton ( hoppas jag )
lördag- plugg å kanske anton (A)
söndag- jobb å plugg..
.
har altså i veckan
onsdag- historia prov
torsdag- nk B prov
fredag - loggbok från ammarnäs ska vara inne
.
nästa vecka
måndag- inlämningsuppgift rättskunskap
fredag- religions prov och inlämning av bokrecension
+ att i 4 veckor så ska jag skriva träningsdagbok varje dag :S!
happy !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0