Torsdag


hejhej!
var en halvjobbig dag idag:P
prioriterade som vanligt sömnen i morse och tog tjugo i nio bussen till stan så jag kom tjugo min försent ;P
sen hade jag två och en halv timme NK B .. herregud. två ord : periodiska systemet!
efter de så tog jag bussen in till stan, köpte en banan som visade sig vara superomogen men jag pressade i mig den ändå sen satte jag segel mot friskvårds :)
gymmade med Linn i typ en timme ;D får se hur det känns imorrn hhehe ;P
tvärhandla på ica för jag å min bror skulle laga middag sen somna jag as usual på bussen hem :)
typ det skönaste som finns :)
nu ska jag bara se nått på datorn sen sleep, blir en riktigt tidig kväll!
imorrn äre långdag =P å jag hoppas att dom ringer från euro sko!! imorrn äre tio dagar sen å dom sa att det skulle ta ca tio dagar! haha:)
men vi hörs, hejjs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0