fika



hejhej!
har tvättat lite å sett film, inte gjort så mycket med andra ord(A)
ska börja på samhällsen snart hehe, den ska in imorrn !
kl 12 ska jag hämta anton på shell :) 20:åringen haha ! förstå ändå, känns inte som att han är 20! plötsligt känner jag mig som en liten unge.. bara 18. jisses.
.
tårtan igår blev inte så tokig :) men somsagt det blev mycket tårta och fika .. vi åt nog ingen middag?
hade dygnet lita knasigt så jag somnae kl 3 :S somnade en liten stund på sista lektionen (A) ska bli bättre ikv!
.
om det är bra väder imorrn så blir det nog en liten sväng på stan (A)
betalade räkningar idag å hade en liten slant över ;)
men det ska i första hand gå till studentskor.. dessa omöjliga skor. är så himla petig å vet nog igentligen exakt vad jag vill ha men det finns ingen stans i denna stad..
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0