Lördag


uuuh.. slutade kl 5 i morse, käkade å tog en låång dusch. ligger i sängen å kämpar med ögon locken för att hålla dom öppna, ska vänta in anton som kommer om en timma sen kan jag sova :)
det är för att vi ska sova ungefär lika länge ;P så inte jag vaknar jättemycket tidigare å väcker han så han inte får sova ut, fasst vi får inte sova längre än typ kl 5 för på kvällen ska vi iväg å träffa lite folk =)
.
hittade ett ganska roligt program på svt play, http://svt.se/2.152071/sapmi_sessions
sampi(såmpi?) sessions heter det, det är en samisk artist och en vanlig svensk artist som ska skriva ihop en låt tillsammans på tre dagar :) i det första avsnittet så var det marcus krunegård och inga nånting typ världens bästa jojkare ;P
låten blev väll sådär, lite svårt att ha med jojk i en vanlig låt men det var kul å se ialf =) blir nog att följa de ;P
.
nu ska jag se nått annat å hoppas på att jag inte somnar, hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0