Onsdag


hejhej!
steg upp halv 3 idag..
hoppade in igår för å jobba stängning pga av att en hade fått magsjuka.. det var bara det att det var kaos på max!!
vi kunde ju inte diska eller göra nånting med vatten så vi var tvungen å koka allt vatten innan vi kunde diska.. men det är ju inte bara en grej som ska diskas heller ..stämplade ut tjugo över två :S la mig i sägen kl 3 sen skulle anton upp på shell å jobba kl 7 så väckaren ringde kl 6 yey!
vinkade hejdå sen vände jag mig om å vaknade kl 1 ;P låg och drog mig sen började jag med storstädning ;)
.
har just kokat en massa vatten som vi kan ha till å dricka osv.. det jobbiga är bara att det tar tusen år att svalna=P
det blir laxpytt med sweet chili dressing till middag för den som undrar ;)
.
memo till migsjälv: inte bita på naglarna! speciellt inte nu när man kan ha parasiter på händerna efter att ha diskat osv:S
.
Myys
tycker synd om dom som blivit sjuka, det tar visst flera veckor innan man blir frisk :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0