regniga dag


gick iväg till ica ialf =)
det var 3 poliser och 1 polishund där också?? blev lite nyfiken men såklart inte veta nått -.-
käkade en gorby och grönsakswok till middag :) men jag stekte dom i vitlök så nu luktar typ allt vitlök..
.
två bilder från igår ;)


det snyggaste jag sett!!
.
imorgon : ny vecka-> ännu mer skoluppgifter.. prov redan på tisdag !
jag går helt seriöst in i väggen, jag orkar inte!!
har så mycket å göra med skolan, jobb varje helg osv så jag går under!
vill bara dra från allt just nu.
blö.

Kommentarer
Postat av: Anton

Du är så duktig gumman ! Snart är det sommar du får försöka hålla ut ett tag till =) , tänk Italien, (och Norgefiske (A))

2011-04-10 @ 22:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0