stackarn mig..


hellu!
jag hade ju pussförbud för att slippa bli förkyld innan vintertältningen, men trodde att han var frisk nu när jag kom hem så han fick massor med pussar !!....
ligger död på min säng med en död hals och igentäppt näsa.
köpte en påskmust men jag har inte ens öppnat den, kan inte dricka nått annat än te typ.
menmen, trots det så har jag hunnit brumma till boliden och lämna diverse grejer som jag inte behöver ha här längre som vandringsryggsäcken och liggunderlag osv. sen har jag tvättat bort berget av tvätt!
.
på ett tag ska jag brumma och lämna bilen hos anton så han kan köra till jobbet, sen ska jag göra lite skolarbete..
har inte jobbat nånting i helgen men jag hade som inget inplanerat eller så när dom ringde nyss å fråga om jag kunde jobba mellan 2 och 8 imorrn så fick de bli ett ja, hoppas bara att jag inte är allt för död bara=P
.
nu har ialf thea lagt ut lite bilder från vintertältningen, dom hittar ni här--> holmqvist9


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg :)

2011-04-02 @ 21:13:29
URL: http://hnv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0