Tisdag

hejhej!
panikpluggade ju somsagt igår kväll och läste lite snabbt i morse .. svarade iallafall på alla frågor, men vissa svar blev typ en mening lång...
.
efter skolan for jag till ateljén och provade balklänningen tillsammans med skorna och nålade upp den osv, ska tillbaka på påsklovet å kolla om det blev bra =) blev taggad på balen!!
.
gick på stan en sväng efteråt och träffade rebecka så vi gick å fika tills min parkeringstid gick ut sen for jag en snabbis på coop å inhandlade en sista ingridiens till pastasåsen jag ska prova göra till middag =)
.
ääälskar vädret idag!! tagga sommar :)
känns trist att vara inne men jag vet inte vad jag ska göra ute ?
.
ska diska bort lite nu iallfall , hejjs!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Va riktigt kul att träffa dig :D hahah måste fixa med surströming i sommar ;) haha

2011-04-06 @ 20:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0