where did the years go?


hejhej!
har just skickat in min deklaration!! :}
ska få tillbaka skatt men den ville inte godkänna mitt kontonummer?? (deklarerade på internet)
så måste förbi på banken imorrn -.-  att de ska vara så krångligt..
blir iallafall en rätt härlig skatteåterbäring ;D
.
gick på stan en sväng i det fina vädret med malin efter skolan å köpte biljett till student festen och en blomkruka och påskliljor:) hehe, blir fint på bordet =)
har inte gjort så mycket intressant sen dess, tvättade och städade.. strömmen fick ju för sig att gå så då läste jag lite i den urtråkiga boken of mice and men som vi läser på engelskan. ;P men det var ju bra att det blev av iallafall ;)
.
ska se om jag har nånting att fika eller om det blir en liten prommis till statoil eller erikslid, ska plugga engelska till provet imorrn  =P
i Lördags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0