1000 kr fattigare


hallo!
blev en snabbis på stan, hungern smög sig på så jag brummade hem 1000 kr fattigare men ett par skor, ett linne, en kofta, slingfärg,en deo, ögonskugga, hårrullar, en mascara och hårsnoddar+ hårnålar rikare ;)
tänkte ba gå in på scorette å kika om dom hade några "party skor" till ett bra pris, är lite less på att när jag ska ut så traskar jag runt i converse.. hittade ett par kilklack för 200! ord pris var 550 :)
köpte sling färg igen så jag kan slinga löshåret för just nu passar det verkligen inte me mitt vanliga hår haha ;D
.
har dammsugit hela lägenheten satt igång en tvätt å ska ta fram lite grejer till middagen, sen ska jag hämta anton laga middag fortsätta tvätta samtidigt som jag ska slinga löshåret! pust!
.
orkade inte ta en bild så jag snodde från deras hemsida :)
somsagt ord pris 550 nu-> 200! hehe ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0