En ledig fredag

halloj!
äntligen en ledig fredag! även ledig imorrn, hur bra!?
det firas med utgång :) denna gång med hannah och några av hennes vänner, såg att klassen hade dragit ihop nått med jag kan ju inte säga nej nu när jag sagt ja till hannah ;P
tror att det blir en bra kväll =)
sen imorrn blir det troligtvis kräftskiva i bjuris :D jihoo!
hah .. men jag jobbar söndag så det blir bara å äta :)
.
var somsagt i hökis å hälsade på mamis kattungar !! åååh...
typ halvangora, et åg ut som två så pälsbollar som svischade runt på golvet! dock så lider en av dom av brock :( haha konstig sjukdom på en katt men :S mamma skulle typ sy ett litet brock band haha ;)
.
nu ska jag luta mig tillbaka å spela lite sims, har ju äntligen fått tummen ur å köpt the sims 3!
hehe
hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0