It´s friday!


hejhej!
gårdagen bestod av jobb sedan film hos moatoa, kunde dock inte soca när jag komme hem för jag har vänt dygnet heelt sjukt mkt.... gick å la mig klockan sju i morse.
men hade heelt glömt bort att jag skulle å spela lazerdome med emelie å hannes + några till kl 1 ! vaknade av att emelie ringer kl 11, får släpa mig upp dödentrött.
men väl framme så har jag piggnat till å vi spelar i 1 timme, jag vann en gång hehe ;) men jag hade glömt bort sen sist hur sjuuukt svettigt det är! mammamia..
följde med på dallas efteråt sen stan en sväng, har sovit två timmar sen jag kom hem å lagat en stark kycklinggryta :)
kl 8 rullar jag å anton mot stan för där väntas det biomys =)
.
imorrn äre jobb mellan 11.30-19.nånting, sen snabbt göra mig klar för å joina anton som ska på peters 20 års fest :)
blir lugnt dock för min del eftersom att det väntar jobb mellan 11.00-19.nånting på söndag ;P
.
nu ska jag logga in på schema programmet å se om det är nån som möjligtvis har tagit mitt pass den 27:e ! :) (troligtvis inte men...)
bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0