Måndag


wihoo! löningsdag! det ska firas med.. jobb.
lika bra hehe..
men jag blir galen det är spikat nu att vi har inflyttningsfest den 27:e men jag jobbar till halv sju å jag blir inte av med passet :( men det är ju somsagt ett tag kvar så jag hoppas nån tar det !
orkade förässten inte göra nå inbjudningar så de som vill komma får komma hehe :)
.
det gick inte så bra för jag å sandra inatt när vi skulle stänga.. det började med att jag bad henne ta ner filterna ovanför grillmaskinen, sandra tar på sig ett par handskar och kliver upp på en pall och lyfter ner ett filer men när hon tar av sig handsken så har hon skärt upp pekfingret!
då tar jag nästa filter dock utan handskar för det brukar jag inte ha... då skär jag upp tummen haha!
skillat!
.
nu ska jag spela sims för jag är inte ett dugg trött :) (klockan är 03.27 i skrivande stund)
bye!

Kommentarer
Postat av: thea

korvnadja som har inflyttningsfest när jag och malin inte kan............................................



nu hoppas jag att du gottgör detta med att ställa upp som vinkvällsvärdinna någon helg framöver....

2011-08-16 @ 21:04:31
URL: http://holmqvist9.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0