Söndag


halloj!
började dagen med en hallonshake, kaffe och äggröra :)
ska trax börja göra mig klar för work!
.
nu har ju jag och anton bott här i denna lutande lägenhet lite drygt en månad, men pågrund av sjuka mängder jobb och brist på motivation så har det inte varit någon inflyttningsfest!
men nu börjar det närma sig, den 27 augusti är det ett passande datum måntro?
vi ska skicka ut inbjudningar, jag vill ju inte att det ska spåra ur å komma lite för mycket folk haha (A)
men det ryms ju en del ;)
.
är ledig måndag och tisdag så förhoppningsvis blir det ett besök på hökmark, mami har köpt två kattungar :D
dock så är ena tydligen sjuk :( så den kanske inte stannar kvar ..
sen på tisdag så ska vi troligtvis till arjeplog haha.. vi ska plocka hjortron!
hehe aja nu ska jag bege mig, hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0