Tisdag


hello!
blev inge hökis idag, blev stan ist !
inhandlade en badrusspegel + lite krokar osv, dock så måste jag ha en jäkla slagborr igen för att kunna säta upp den  -.-
hade ett presentkort på aqua spa på 500 kr, var inte jättesugen på nån ansiktsbehandling eller nått så jag köpte ansiktsrengöring å ansiktskreme. kan säga att jag alldrig skulle ha köpt de om jag inte hade haft ett presentkort! mammamia va dyrt!! funkar dom inte bra då vet jag inte vad..
.
om en stund ska anton stiga upp, har varit en snäll flickvän å kokat kaffe!
tyvärr får jag inte dricka nått själv för jag måste somna hyffsat i tid ikv, ska upp åtta imorrn för jag alle å emelie ska äta " födelsedags frukost" på stigs konditori ;)
.
nu ska jag smyga in å se om sömntutan vill vakna ;)
bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0