Tisdag


Hello!
komme hem för en stund sen, jobbade över en halv timme ;P det gjorde inte så mycket för jag började klockan två ist för klockan tolv som jag trodde att jag gjorde.. jocke hade smyg ändrat passtiderna så jag var på max kl halv tolv ! hade vare skönt å veta att jag började kl 2 i morse så hade jag sluppit stressa på stan innan =P
.
jag hittade ialf ett par passande jobbskor sen köpte jag även sling färg :)
blir typ å göra de imorrn eller nått ;P
antons hårvax tog slut igår så då var jag snäll å köpte ett nytt på stan idag, skrev TILL ANTON på en liten lapp å ställde den på köksbodet, trot han blev ganska glad för när jag komme hem så hade han gjort i ordning kaffe, ost och kex munkar och även middag i kylen haha ;D
ganska skönt å slippa laga mat när jag har jobbat =)
.
imorrn är det öppning som gäler 07-16 , det brukar vara ganska chill å jobba öppning dels för att man slutar tidigt och för att fram tills kl 10 så är det mest å hacka sallad osv typ ;P
nu ska jag se vad som väntar i kylen sen duscha och sleep :)
hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0