Torsdag


hallå!
sov lite längre än tänkt idag .. men anton har byggt för fönstret i sovrummet så det är helt kolsvart så då kan man ju sova hur länge som helst ju!!
måste btw visa en bild på fönstret sen .. hahahaah säger jag bara.
.
kanske svänger förbi på hökis idag, man vet ju aldrig vad man kan hitta för bra saker å ta med till stan hehe, alle nämnde att han hade en slagborr liggandes där men jag följde upp det och det visade sig att den var slängd... :(
åh.
jag som vill sätta upp min badrumsspegel :(
.
det kostar typ skjortan å hyra en på ställen som hyr ut sånt, typ 500 för en dag. värt när spegeln kostade 95kr.
finns de inget ställe som säljer gamla verktyg å maskiner hehe?
.
det kliar i shopping fingrarna å jag är himla sugen på att köpa en sån här :
men jag är lite fegis för å köpa på internet (A) finns den inte att köpa i nån butik?
.
btw, syns det att jag har ändrat färg lite på bloggen från orange till lila?
det syns för mig på vanliga explorer men inte på chrome.. hur ser det ut för er?
nu ska jag byta om å göra nått åt håret som just nu är inlindat i en hadduk!
bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0