Varför är det inte sol när jag är ledig?!


blä för vädret..
jag å anton hade planerat nolia idag, men hähä det börjar visst imorgon..å imorgon jobbar nadja! jäkla skit.
nu är dagen helt oplanerad ist!
.
anton är och tränar och jag tänkte tvätta och slinga håret, dock så har jag märkt att det bor så snåla fattiga jävlar i huset som snor tvättmedel och sköljmedel! förra gången jag skulle tvätta så var paketet tomt när jag komme ner å det var halvfullt när jag sist använde det! fan skaffa er ett liv era fattiga jävlar!
å nu när jag komme ner å hade bokat tvättid idag å allt så ligger det en jävla tvätt i maskinen!
sånt stör jag mig jävligt mycke på så jag stängde av maskinen å la den blöta tvätten i en korg å körde igång min egen! fan heller att nån ska sno tvättiden när det står klart och tydligt att det är jag som har bokat tvättstugan!
de verka va nån fjortis för de var tjejkläder...
.
hehe aja nu ska jag börja slinga håret och hoppas att jag inte träffar tjejen när jag ska ner å köra igång nästa tvätt för då ska hon få höra!
have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0