vilken mardröm!


iiiiiih säger jag bara!
jobbade mellan 4 och 8 idag, har inte gjort så mycket sen dess blablabla men jag tänkte ialf duscha nu just innan jag skulle hoppa isäng. spolade ett tag i kranen (det brukar ta en stund innan varmvattnet kommer ) men jag spolade och spolade, och inget varmvatten? mojjade å skruvade på kranen för den ser lite gammal ut men gav upp efter en stund och tänker att jag tvättar väll bort sminket i handfatet och så duschar jag imorrn, tror ni det finns nå varmvatten i handfatet? nae! så jag var tvungen å tvätta bort sminket i iiiiiiskallt is jäkla vatten! så nu är jag ju verkligen trött....not.
.
men wtf? varför inget varmvatten?
aja får dyka djupare i det imorrn. nu ska jag se nått på tv eftersom att jag fick en ischock så jag kan inte sova nu ialf .. bye!

Kommentarer
Postat av: Anton husets herre

Men gumman har du inte läst på ytterdörren där det nu stått i säkert 2 veckor att Skellefteå kraft har stängt av det pga serivce/underhåll under detta dygn ;)

2011-08-30 @ 02:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0