Förkylningar är alltid värst på morgonen!


hello!
vi gick å la oss typ 5 i morse (A) det är typiskt oss att baka mitt i natten :)
men nu har vi ialf ett lass med perfekta lussebullar i frysen.
steg upp lite för sent idag, typ kl 3 hehe ..
skjutsade anton till träningen sen begav jag mig ut på jakt efter täckbyxor och jacka, dock ett misslyckat försök och provar nog imorrn igen.
.
just nu har jag flygande jacob i ugnen, sen ska vi se pengarna på bordet! typ ett super bra program, jag älskar frågesporter, då kan man sitta å skratta åt folk som svarar fel på enkla frågor och själv försöka lista ut svaret, gärna före dom på tv och känna sig duktig haha!
.
jobbar inte förrns på onsdag, slutar vid tre och efter det ska vi äta julbord :)
ledig torsdag också sen på fredag ska jag å malin till tärna över helgen :)
.
beställde ett lass med julklappar igår, tjoho! tycker att det är kul å köpa saker till andra men det blir så dyrt..
nu börjar maten vara färdig ialf, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0