Lördag


pust då var första julaftonen avklarad, glömde halva packningen igår efter jobbet så det vart en tvär tripp till stan idag och hämta resten. efter det blev det middag följt av paket öppning och sedan efterätt.
är huur mätt som helst.. efter all mat så avrundade vi kvällen med kortspel,mahjong,ord mani och rappakalja.
.
johan har skaffat helskägg...
gav samma sak till alle och johan så det fick blir en tävling om vem som öppnade sin först, gav dom varsin iq-box med en liten present i. den som inte vet vad en iq-box är får googla för jag orkar inte förklara.
jag och emelie fick varsin sjal...
fick shotglas och oliver av emelie, en chinesisk klänning av johan, choklad av alle en sjal av moster, trisslotter å sen minns jag inte mer.
har dock två stycken oöppnade som var till både jag och anton så dom ska jag spara till imorrn kväll :)
kommer nog få en del gemensamma av pappa och christina imorrn också som jag sparar tills jag träffar anton, har fått två av hans föräldrar och en gemensam där också så vi får ha våran egna lilla julafton :)
.
ska vara kl 11 i boliden imorrn så det blir upp tidigt imorrn.. inte kul för mig som ska jobba natt :S men jag ska försöka fara hem å sova lite innan, får nog låna den röda pickup:en hehe.
yepp men nu ska jag sova, hoppas alla har haft en rolig jualfton! :) godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0