Onsdag


hejsan!
är ledig idag, jippie! ska på stan nu å se om man hittar nått eller om allt är slut hehe;P
har tvättid senare å hade tänkt storstäda, dammråttorna lurar i hörnen. huvva ...
.
det sjukaste hände i morse..
har haft nån doldis som har ringt från dolt nummer å vart helt tyst när man svarar men det var ett tag sen de hände nu sen i morse så ringde det från dolt igen, jag brukar svara eftersom att ibland är det från jobbet.
men även denna gång var det nån som va helt tyst förutom att det prasslade lite. la på å när jag la på så märkte jag att det var ett video samtal, hann inte se nått med det ringde en gång till typ 5 min senare, igen ett vidoesamtal. gick till anton å så svarade vi...gissa vad personen gjorde? tror inte jag behöver skriva.
ialf så såg man inte ansiktet men hur sjukt? vem fan äre?!?! har ingen aning om va för sjuk person de kan vara :S
händer det igen så måste jag ju typ gå till polisen :S huvva.
.
framkallde lite bilder för ett tag sen å så råka jag beställa samma bild två ggr.. suck har ett avi som jag måste hämta ut men jag vill inte ha bilden, dock så äre bara för 35kr men ändå onödigt.
.
nu ska jag bara sluka kaffet sen förflytta mig mot stan :) hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0