Onsdag


hejsan!
har slagit in lite paket idag :) tycker att det är ganska kul, dock så har jag typ över pyntat dom .. bryr sig folk om hur paketet är inslaget?
.
bakade nyss rocky road brownies :)
har inte smakat än för den står på kylning fortfarande men jag hoppas att det blir bra :)
bakade även lussebullar igår haha om jag inte nämnde det? har kommit in i en bakperiod. blir så sugen när man ser alla julprogram då dom bakar allt mellan himmel ock jord ;)
.
längtar faktiskt till julafton, alla mina syskon kommer vara samlade. dock så brukar det spåra då men det är grymt kul :)
har köpt julklappar till alla som jag skulle vilja ha själv haha men det är väll så man ska göra?
ska bli kul å se vad alla tycker, det är lite mer planerat i år jämfört med förra året. då köpte jag alla julklappar dagen innan ungefär.
.
Anton sov så länge idag så vi hann inte se filmen som jag hade tänkt att vi skulle se. tror att jag ska se den själv. det är en thriller men den verkade så bra så jag orkar inte vänta tills han har tid hehe ;P
hoppas att den inte är allt för hemsk!
.
imorrn blir det jobb 16.00-00.30 , har inte jobbat på en vecka så jag känner mig lite off hehe men det ska nog gå bra :)
aja nu blev detta ett ganska långt inlägg så jag avslutar här, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0