snark


hello!
.
sjukt nöjd efter stadsbesöket!
är less på alla 150kr täckkrämer så nu köpte jag en från make up store för jag har läst att dom har en bra för min hudtyp(fet hy)  och jäklar vilken skillnad jämfört med alla budget oil free täckkrämer. köpte även ett puder från apoteket och lite rouge + några sminkborstar och en ny ansiktstvätt så nu är min sminklåda lite uppdaterad!
fyndade även en kofta på rean, var igentligen inte de jag var ute efter men den slank med för att den var så billig ;)
.
sov typ 5 timmar inatt eftersom att jag blev väckt av dendär snuskgalningen så jag har bara hunnit en tvätt sen somnade jag hehe (A)
har kört igång den andra nu och ska strax ge mig an dammråttorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0