Torsdag


Halloj!
fick hem lite julklappar med posten idag :) dock så var en lite defekt.. hoppas dom skickar en ny.
.
fick lite krisbesked efter jobbet, killen som vi ska åka med till tärna imorrn hade gjort illa sig på jobbet idag så han skulle inte åka så där försvann vår chaufför.. så vi fick kolla bussar ist men det gick ganska bra, iallafall dit men hem hoppas vi att vi får åka med några från umeå sen bussa därifrån :)
.
har just duschat! blir galen på min hud på vintern :S den kliar sönder!!! ååh jag dör.
.
åt julbord igår btw, huur gott som helst! men man orkar aldrig efterrätterna dock, himla typiskt för dom var supergoda.
nu ska jag luta mig tillbaka å se nått, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0