vojne vojne


åh ingen förstår huur dååligt jaag mååår....
.
min hals är helt tjock, det går trögt å svälja å den gör onödigt ont! hatar å vara förkyld.. jag blir alltid såhär. hosta å rinnig i näsan är inget mot dehär! + att jag får så döont i halsen så får jag lika ont i nacken av nån anledning.
livet är hårt och det är synd om mig.punkt.
.
jag brukar alltid väcka anton när jag kommer hem från jobbet (ca 19.00 idag) men han börjar ju inte förrns kl 10 så jag tänkte vila en stund eftersom att jag kände mig helt off, men däckade totalt å sov till halv elva!! han började kl 10-.- döda mig. men han brukar typ aldrig försova sig så jag hoppas att det inte gör något.
.
jobbar resten av helgen och på lördag blir det eventuellt utgång med hannah och några :) hoppas bara jag mår bättre för om jag mår såhär så orkar jag nog inte både jobba å fara ut.
.
nu ska jag hänga lite på internet sen hitta tillbaka till sömnen! bye.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

vojne vojne ;P



Jag tycker synd om dig vännen! :( Jag hoppas verkligen de blir bättre..för en förskylning är typ de värsta som finns när de går sådär :(



KRAAAAM!

2011-12-04 @ 16:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0