Fredag


bättre i huvet men lika dåligt i halsen.. hatar att ha ont i halsen så man typ inte kan dricka nånting!
är ialf hemma nu en tväris, ska vandra till jobbet om en timma för att jobba 3h. inte så mycket men det blir en liten tillökning på lönen ialf :) har inte jobbat så jättemycket denna månad så varje krona är viktig!
.
var inte så jobbit skoldag, ingen religion på morronen å jag var bara med lite halverst på gympan så den enda riktiga lektionen var samhälls i en timma ;P
.
ikväll efter jobbet blir det att fara å storhandla sen se film typ för vi ska upp "tidigt" imorrn för att köra till arvidsjaur för å se nån strongman tävling som börjar kl 12 ;P blir intressant ..
på söndag fyller min lillebror 13år! heeelt sjukt!! vad tusan ska man ge en 13åring i present?!?!
aja, får väll bli en rakhyvel eller nått ;)
.
nu ska jag laga mig nånting att äta så jag inte dör på jobbet, hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0