Fredag


hejhej!
kom hem från christinas mamma nyss, hon fyllde 40 så då var det 40års kalas där. har i princip ätit i tre timmar!
jisses. men jag var sjukt hungrig efter skolan, en tidig lunch + att vi slutade kl 3 typ å idrott sista lektionen så energin var slut så det kändes bra med mat, men trerätters!
.
imorrn väntar jobb mellan 11-18.45 sen hem -> duscha , kanske packa lite om jag orkar annars lata mig sen på söndag ska jag börja packa på riktigt, men jag hade helt glömt bort att jag skulle vara på örjanshallen kl kvart i två å öva på att drunkna med kajak.. eller ialf försöka vända den i vattnet men jag är övertygad om att jag kommer att drunkna..
.
har bokat upp anton att hjälpa mig att köra grejer (A) orkar inte ta alla bagar på bussen hehe ;P
men det blir bra :) nu ska jag absolut inte äta nått mer utan se en film, hejjs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0