isbit


det var absolut ingen härlig uppevelse att gå till ica.. kinderna isande å täckbyxorna frös typ fast å prasslade som presenning :S väl på ica så blev jag lat å gjorde en egen sallad i salladsbaren till imorrn , sen hör å häpna så köpte jag faktiskt glass!? :D mums :9 det blev vanlij/choklad/apelsin glass :) mumsar på den nu medans jag ser på sveriges värsta bilförare :)
.
kom på att jag måste skriva en uppgift om talrädsla ikv också ;P men det går nog fort :)
sen ska jag leta fram kläder till att spela hockey i ;) thea ringde å sa att hon fixat ihop en utrustning till mig :) typiskt att jag inte har mina skridskor i stan nudå.. ska gulla med anton att skjutsa mig till skolan innan hockeyn så jag kan låna skridskor :) men det blir typ å spela i leggings för jag har inget underställ i stan heller!! blö aja..
.

2a bilden: En bild på dig själv.
.
3e bilden: En bild på någon i din familj.
det fick bli en bild på Emelie :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0