Måndag


hejhej :)
överlevde kanotingen igår! men de drog ut en massa på tiden så jag fick packa som en galning när jag kom hem ;P
men nu är då allt förflyttat och upp packat igen :) et fattas bara lite smågrejer men de tar jag sen nångång ;P
storhandlade med anton idag, jisses.. har kommit på att jag hatar att handla, ialf när det är kallt ute ..
.
gick inte bra att stiga upp i morse.. var dödentrött och steg upp tio min innan jag skulle fara. ska försöka bättre imorngon (A)
glömde ta med historiaböckerna hem så jag får skriva som en tok imorrn .. blö. + att jag inte har kommit på nån grej att redovisa om till svenskan! vojnevojne..
.
nu ska jag tvätta bort sminket, borsta tänderna å hoppa isäng,  hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0