Mys


tända ljus kan verkligen höja mysfaktorn med 100% man tänder alldeles för lite ljus!!
med och utan blixt, svårt att få med det mysig på bild haha ;)
.
förra året fick jag choklad av min moster som hon hade köp i tyskland men jag glömde bort hos mamma å nu när jag var där igår så hittade jag dom! det är "oboy choklad" med tre smaker. ingefära, kryddor och apelsin. sjuukt goda :) det smakar inte lika sött som vanlig oboy ;)
mums ;)
.
det ringde från jobbet idag så jag ska jobba mellan 4 och 19.30 imorrn, synd bara att det blir ny månad imorrn för jag har ju inte jobbat så mycket i februari så jag kommer få en fjuttlön..
nu blir det nån film eller nått :) hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0