Onsdag


hello :)
jag vet att klockan är tio i sju och jag har inte börjat med historian än!! blö..
jag hade gjort halva förra veckan men när jag skulle skicka den till migsjälv på hotmail idag på skolan så fanns den inte kvar!! wtf!? så nu måste jag börja från början å det känns för tungt för att vara sant.  men han ville ändå att jag skulle sammanfatta den lite mer så nu ska jg göra om , göra rätt =)
fick tillbaka mitt historia prov som vi gjorde för typ två veckor sen? blev ialf förvånad och lättat att jag blev godkänd!
.
jag ska strax hoppa in i duschen å bli på lite bättre humör, jag har en "fuldag" som blondinbella skulle ha uttryckt det ;) haha sen ska jag väll börja med historian då.. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0