Onsdag


hejhej!
sitter och väntar på att tvätten ska bli klar.. jippie!
.
imorrn bär det av mot vitberget.. men en possitiv grej är ialf att vi inte har nån lektion på morron så det blir sovmorgon <3 vi ska vara kl 2 på vitberget sen på fredag så ska vi ha idrott efter att vi har tältat?! kul..
ska börja jobba kl 4 på fredag också så det blir inte en lugn stund från och med imorrn =P
på lördag åker vi ju somsagt till arvidsjaur som det ser ut nu ialf :)
.
jag hoppas att anton kommer ihåg att vi skulle handla idag, jag ska göra plättar till imorrn så då måste jag köpa smet till de ;P  + lite annat :)
.
aja nu ska jag gå ner å kolla om tvätten är finished!
hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0