Tisdag


hello!
kom hem från boliden för en liten stund sen, har vart å packat grejer till vintertältningen.
blev väääldigt mycket för att bara vara en natt :S
måste fundera ut en skidlektion också eftersom att jag och rille ska hålla i en lektion på vitberget=P
.
provet idag gick bra tyckte jag fram tills jag hörde vad alla andra hade svarat .. blö. hatar sånt.
måste börja skriva på projektarbetet också.. ska nog göra de imorrn om jag har tid. känns som att det var nånting jag skulle göra imorrn? hm aja.
.
det var tänkt att anton skulle ha vart och tränat medans jag var i boliden men då hade han inte kommit sig iväg än?! .. hoppas han tränar fort så vi hinner träffas en liten stund innan han far och jobbar kl 10!
han komme men en påse med marabou schweizernöt i morse :) dom hade gått ut på shell men ändå, jag äter dom ialf! :D träffade min bror idag också, jag skjutsade hem han å som tack typ fick jag tre st karré kotletter i marinad för att han hade för många :) nice! middag imorrn ;)
.
aja nu blire duschen sen film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0