tomt


hmm.. det börjar ta slut i mitt skafferi!
åt sista kycklingklubborna till middag, drack sista oboyglaset nyss, åt sista glassen nyss!
det lutar åt ett ica maxi besök imorrn om jag orkar efter jobbet och skolan ;P
dagens tips: vispa inte grädde med en ballongvisp .. tog 5 miljarder år .. men jag ville ha grädde i oboyen (drack såklart varm oboy) och jag äger ingen elvisp. blö.
.
min hals gör inga större framsteg men jag har inte ont i huvet längre men jag vet att jag kommer vara värre imorrn på morron när jag vaknar men jag och rille ska ju håll i idrotts lektionen imorrn å jag kan ju inte svika honom, så jag måste pallra mig till skolan ändå.. suck.
.
ska bara diska bort sen ska jag typ sova! gonatt, hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0