Torsdag


hellu :)
gick en sväng på stan med malin efter skolan.. i typ 20- !
hittade inget vettigt förutom B vitamin brustabletter som jag ska börja dricka en gång om dagen så jag kanske får lite starkare naglar och hår :) + att man tydligen skulle bli piggare, får bli till frukosten då ;)
.
emilia var förbi en sväng vid 4, vi fikade lite å hon sparkade igång tv:n så nu har jag tv eller ialf en kanal haha ;)
har varit duktig i veckan :} en mästerkock dvs:
nackdelen med majskolvar dock är att typ hälften fastnar mellan tänderna...
.
har legat lite efter med listan jag började med i förrgår så därför blir det två bilder idag, men det får bli i ett annat inlägg ;)
.
hade för mig att jag jobbar på lördag men det visade sig vara hel fel.. det är nästa lördag! pruttapakorvfis.!
aja..
imorrn är det FL-hockey å lilla nadja har inte hittat nån hockeyutrustning.. :(
jag har fått order att ta med kameran så jag kan vara fotograf ialf ;P
det påminner mig om att jag måste ladda batterierna till kameran!
urs hade tänk traska ner till ica å köpa ingridienser till en kycklingsallad till imorrn.. temp 20- vojnevojne.. det kanske blir en sallad utan kyckling(A) ne får se hur jag gör. ska ialf sätta batterierna på laddning nu :) hejjs!

Kommentarer
Postat av: emilia

då kan du ju komma till byske itid också (A)

2011-02-10 @ 20:25:21
URL: http://emiiliawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0