Torsdag


hejhej :)
GICK till och från skolan idag.. gick dessutom en sväng på stan och fyndade en ny plattång och värmeskydd + en bordslampa för 50 kr! :) nice :)
hade tänkt sola men det var slut tior i växelaoutomaten så det blev inte av :(
jag var alladeles röd i ansiktet när jag kom hem, det tog ett tag innan kinderna hade tinat haha ;)
.
dog typ i sängen för jag hade ont i huvet sen komme emilia å robert förbi å drack kaffe haha ;)
sitter nu och funderar ut ett resept på fisksoppa.. hittar en massa men då ska de typ vara saffran i å grejer? orkar inte vara för avancerad.
.
om en stund kommer anton hit :) har hunnit bli klar med historian nu så jag har kvällen ledig :)
sov själv inatt, kändes tomt haha (A)
.
ska se på bygglov nu :) hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0