Torsdag


halloj :)
kom just hem från stan, vilket väder! urs..
efter middagen ska jag sätta mig och skriva klart religions hemprovet.. det kan fara åt #2"@£!!jdfjkdsf!
måste tvätta å börja packa ner kläder också, får lägenheten på söndag typ :)
märkte att jag hade typ halva garderoben hos anton (A)
.
har gått på stan å letat ett par skor som jag kan ha till balklänningen.. så himla svårt! tar fan conversen..
min balklänning har ju kommit så jag vill hitta ett par skor nu så jag kan fara å prova dom tillsammans å så vi kan bestämma hur mycket den ska sys upp osv =P
men men ..
.
aja måste börja med tvätten, hejjs! :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

försöker också hitta skor till balen, de är fan inte lätt :O

2011-02-04 @ 13:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0